Svetujemo vam, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini https://www.zelisca-kalan.si/, pomeni da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Kmetija Kalan si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini https://www.zelisca-kalan.si/. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.
Splošni pogoji spletne trgovine https://www.zelisca-kalan.si/ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. S spletno trgovino https://www.zelisca-kalan.si/. (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja Kmetija Kalan, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine https://www.zelisca-kalan.si/, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Spletna trgovina https://www.zelisca-kalan.si/ si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pa pogoje poslovanja.
Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo izdelkov, objavljenih na spletni strani https://www.zelisca-kalan.si/. Z uporabo spletnega mesta se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.
Vse vsebine, objavljene na https://www.zelisca-kalan.si/, so last kmetije Kalan, in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja podjetja Kmetije Kalan, se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli drug način.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
➢ identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
➢ kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), ➢ bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami), ➢ dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
➢ pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
➢ vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
➢ način plačila in dostave,
➢ pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
➢ časovno veljavnost ponudbe,
➢ rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
z nakazilom na račun upravitelja K (po ponudbi / predračunu) II. s plačilno oziroma kreditno kartico preko PayPal
Ponudnik za prenose vseh podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili uporabnika. V primeru neizpolnitve obveznih vnosnih polj sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Po prejemu vašega naročila, vam bomo naročilo odposlali v 5 delovnih dneh. Za izdelke izdelane po naročilu pa v maksimalno 7 delovnih dneh, če imamo material na zalogi. Če blaga v željeni barvi ni, bo izdelek izdelan najkasneje v 20 delovnih dneh. naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Spletna trgovina https://www.zelisca-kalan.si/ ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Kupcu pripada pravica, da v 14. dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto: info@zelisca-kalan.si, blago pa vrniti v tridesetih (30.) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30.) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva. Ker je vsak izdelek narejen individualno glede na naročilo, menjava izdelka za drug izdelek žal ni možna.
Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopaj od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko
kontaktirate preko preko e-pošte: info@zelisca-kalan.si, pošiljko pa po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov preko našega kurirja. Kurir bo reklamirano pošiljko prevzel pri vas, na naše stroške. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen! Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka in lahko pride do odstopanja pri barvnih odtenkih.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Bodite med prvimi, ki bodo izvedeli za: