0

041 726 997

Ogledi kmetije

Znižanja in ugodnosti

Pridobi znanje

Splošni pogoji poslovanja

Svetujemo vam, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje  poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini https://www.zelisca-kalan.si/, pomeni da ste  seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Kmetija Kalan si pridržuje  pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini https://www.zelisca-kalan.si/. Vse spremembe so zavezujoče za kupce,  zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja. 

Splošni pogoji spletne trgovine https://www.zelisca-kalan.si/ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu  potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih  komunikacijah (ZEKom-1). 

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. S spletno trgovino  https://www.zelisca-kalan.si/. (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja Kmetija Kalan,  ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo  delovanje spletne trgovine https://www.zelisca-kalan.si/, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom  in kupcem. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. 

Spletna trgovina https://www.zelisca-kalan.si/ si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani  kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo,  da si redno ogledujete pa pogoje poslovanja.

Strinjanje s pogoji poslovanja

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo izdelkov, objavljenih na spletni strani https://www.zelisca-kalan.si/.  Z uporabo spletnega mesta se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da  se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne  pogoje poslovanja.

Avtorske pravice podjetja

Vse vsebine, objavljene na https://www.zelisca-kalan.si/, so last kmetije Kalan, in se lahko  uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja podjetja Kmetije Kalan, se jih ne  sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli drug način.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

➢ identiteto podjetja (ime in sedež podjetja), 

➢ kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), ➢ bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami), ➢ dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil  dostopen v razumljivem roku), 

➢ pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), 

➢ vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že  vsebujejo davke in stroške prevoza, 

➢ način plačila in dostave, 

➢ pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s  kupci, 

➢ časovno veljavnost ponudbe,  

➢ rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če  in koliko stane kupca vračilo artikla.

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 

z nakazilom na račun upravitelja K (po ponudbi / predračunu) II. s plačilno oziroma kreditno kartico preko PayPal

Varnost nakupa

Ponudnik za prenose vseh podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh  informacij, poslanih z naročili uporabnika. V primeru neizpolnitve obveznih vnosnih polj sistem  samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila. Avtorizacije kreditnih kartic se  vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo  na strežniku ponudnika.

Cene

Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94.  člena ZDDV-1. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene  veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim  naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu  omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko  zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik  potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse  cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Rok dobave

Po prejemu vašega naročila, vam bomo naročilo odposlali v 5 delovnih dneh. Za izdelke izdelane po  naročilu pa v maksimalno 7 delovnih dneh, če imamo material na zalogi. Če blaga v željeni barvi ni, bo  izdelek izdelan najkasneje v 20 delovnih dneh. naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu  omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko  zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik  potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse  cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Izdaja računa

Spletna trgovina https://www.zelisca-kalan.si/ ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun. Na računu sta  razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih  računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. 

Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa do nakupa

Kupcu pripada pravica, da v 14. dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni  zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev,  izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za  odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi  predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto:  info@zelisca-kalan.si, blago pa vrniti v tridesetih (30.) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od  pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora  biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema pošiljk z  odkupnino. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30.) dneh  po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva. Ker je vsak izdelek narejen  individualno glede na naročilo, menjava izdelka za drug izdelek žal ni možna. 

Reklamacije in garancija

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec  poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopaj od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak,  brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko 

kontaktirate preko preko e-pošte: info@zelisca-kalan.si, pošiljko pa po predhodnem dogovoru z nami,  vrnete na naš naslov preko našega kurirja. Kurir bo reklamirano pošiljko prevzel pri vas, na naše stroške.  Drugačen način vračila na naše stroške ni možen! Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z  Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično  poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri  dostavni službi. 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni  na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik  ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o  spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne  odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda  in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za  informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se  ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot  simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka in lahko pride do odstopanja pri barvnih odtenkih.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi  izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se,  v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih  dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o  poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva  sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo  pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se  ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pridružite se naši skupnosti!

Bodite med prvimi, ki bodo izvedeli za: